wtorek, 30 czerwca 2015

Letnie postanowienia 2015



Mniej więcej od tygodnia mamy tak długo wyczekiwane przez Wszystkich LATO!!! Razem z nim pojawiły się u mnie, choć nie tylko, pojawiły się postanowienia i plany. Jesteście ciekawi, jakie konkretnie ? 

  1. Codzienne ćwiczenia fizyczne
    Jeżeli tylko kolana mi pozwolą codziennie chcę ćwiczyć. Jak na razie staram się trzy razy w tygodniu biegać na bieżni, a w pozostałe dni uprawiać pilates lub jeździ >20 km na rowerze. 
  2. Czytać przynajmniej dwie książkę tygodniowo
    Chciałabym przeczytać wszystkie moje tegoroczne lektury - 18 ( dlaczego??), a poza tym nadrobić zaległości, które się od jakiegoś czasu ambitnie kumulują 
  3. Dokończyć serial
    Może to brzmi idiotycznie, ale mniej więcej pół roku temu zaczęłam oglądać "Suits"
    i bardzo się w niego wkręciłam, a później z braku czasu zaniechałam tego. Szkoda, bardzo mnie odprężał ;)
  4. Wziąć udział w "Festiwalu Kolorów" w moim mieście
    Podobno ma się odbyć pod koniec sierpnia. Już nie mogę się doczekać!!!
  5. Podszkolić się w robieniu zdjęć
    Może nie będzie to od razu kurs dla profesjonalistów, jednak na pewno będę się starała rozwijać w byciu "fotografem" 
  6. Podszkolić swój angielski i rosyjski
    Teraz, gdy mam więcej czasu mogę się na tym skupić. Co teraz można zrobić bez znajomości języków? Blondynko na językach-nadchodzę! 
  7. Odpocząć
    Tak po prostu. Po całym tym zwariowanym pierwszym roku w liceum muszę zregenerować siły i nabrać ich na kolejny rok
Na dziś to już wszystko. Wracam niedługo z nową serią wpisów. Ale zanim to nastąpi: Co Wy planujecie na lato




                                      


                                            Zapraszam do polubienia i/lub obserwowania! :)




                                       
                                       
                                                                          Image Map Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz